Andagter hver tirsdag kl. 10.00 - 10.20

Fra det nye år 2024 vil der i Vestervang Kirke være en kort gudstjeneste eller morgenandagt hver tirsdag kl. 10.00 - 10.20.

Andagten varetages på skift af kirkens præster og er ligesom enhver anden gudstjeneste åben for alle.

Under andagten vil vi typisk synge et par salmer sammen, bede en morgenbøn, høre et stykke fra bibelen og måske en kort prædiken, samt slutte med fadervor og velsignelsen.

Efter andagten er man velkommen til at blive hængende en stund til en kop kaffe eller the i kirkens tilstødende lokaler.

Med venlig hilsen

Kirkens præster, Troels Bak Stensgaard, Mette Dansøn og Andreas la Cour, samt organist Morten Poulsen.

senest redigeret: mandag 22-apr-24 12:32:26

Ved du, hvad dit lokale menighedsråd laver?

Kom til orienteringsmøde og hør om mulighederne i dit lokale menighedsråd og om menighedsrådsvalget.

I år går turen til Jægerspris slot, hvor vi får en guidet rundvisning.