Indskrivning til konfirmationerne

Konfirmationerne i 2022 vil finde sted:

Store Bededag, fredag den 13. maj 2022, kl. 10 og kl. 12, ved sognepræst Mette Dansøn.

Lørdag den 14. maj 2022, kl. 10 og kl. 12, ved sognepræst Troels Bak Stensgaard.

Der er 14 pladser til hver konfirmationsgudstjeneste, og de bliver fordelt efter først til mølle-princippet.

NB! Der er nu kun ledige tider kl. 10:00, enten den 13. eller 14. maj 2022.

I Helsingør kommune bliver man konfirmeret, når man går i 8. klasse.

På grund af corona-restriktionerne kan indskrivning ved personligt fremmøde på Kirkekontoret i kontorets åbningstid ikke finde sted før corona-restriktionerne bliver ændret/ophævet. Følg med på hjemmesiden.

Indskrivning kan ske skriftligt pr. brev til kirkekontoret eller med en sikker mail (men ikke almindelig mail) . Formular til sikker mail: se her

Man kan altså ikke tilmelde sig pr. almindelig e-mail på grund af datasikkerheden.

Man kan dog tilmelde sig via sikker post på dette link: Sikker post

Ved tilmelding skal fremvises dåbsattest eller kopi af denne.

Ved tilmelding pr. sikker mail kan man nøjes med at opgive konfirmandens CPR-nummer, men hvis man har mulighed for at indskanne en kopi af dåbsattesten og vedhæfte denne, så tak for for hjælpen.

Desuden skal følgende oplysninger fremgå (hvis de ikke fremgår af dåbsattesten):

• Konfirmandens fulde navn

• Konfirmandens adresse

• Konfirmandens skole og klasse

• Forældrenes navne

• Forældrenes telefonnummer og mailadresse

• Om man ønsker at blive konfirmeret den 13. eller den 14. maj 2022, kl. 10.00!

Hvis man inden 14 dage ikke har fået bekræftelse på sin tilmelding, bør man kontakte kirkekontoret desangående.

_____________________________________________________________________________

Konfirmationsforberedelsen

Konfirmationsforberedelsen starter efter sommerferien 2021 og finder sted

torsdage fra kl. 08:00 til kl. 09:30. Konfirmationsforberedelse begynder torsdag den 2. september 2021.

Brev om opstart på de to hold sendes ud inden opstart.

Se nærmere på kirkens hjemmeside: www.vestervangkirke.dk

Præsterne og Kordegn ved Vestervang Kirke

Gurrevej 66

3000 Helsingør

Tlf.: 4921 0684

Mail: kordegn@vestervangkirke.dk

senest redigeret: fredag 17-nov-23 13:19:06
Breaking news:

Kirken søger en ny kirketjener på fuld tid!

Tidspunkter og prædikanter

Andreas Peter Dornonville de la Cour

VI mødes næste gang tirsdag den 2. april kl. 16.00.