Tur til Experimentarium

En tur til Experimentarium i Hellerup
lørdag den 26. september

Helsingør Familietjeneste har her i efteråret valgt at lave en udflugt til Experimentarium i Hellerup. Udflugten finder sted lørdag d. 26. september 2020. Dette er et tilbud, hvor vi giver entré til de familier, der er tilmeldt. Man skal selv sørge for transport. Det er også et krav at man har forældre med, samt at man skal bo i Helsingør Kommune for at kunne deltage.

Vi har omkring 60 billetter, der bliver givet ud efter først til mølle-princippet. Det er derfor vigtigt at melde afbud, hvis I ikke kan deltage, selvom I har tilmeldt jer, så andre kan få glæde af jeres billetter.

Tilmelding til kirketjener Emil Jensen senest mandag d. 21. september 2020, ved at sende en mail til emil@vestervangkirke.dk med følgende oplysninger:

• Navn på forældre samt antal billetter til voksne
  • Navn på barnet/ børnene samt antal billetter til børnene
  • Alder på barnet/ børnene
  • Telefon/mobil nr.
  • Mail adresse
  • Adresse

Vi mødes ved Experimentariums hovedindgang lørdag d. 26. september kl. 10:15, hvor vi vil gå ind i samlet flok.
Adresse: Tuborg Havnevej 7, 2900 Hellerup

Læs mere om Experimentarium og de udstillinger, du kan finde på museet, ved at klikke https://www.experimentarium.dk/alleudstillinger/ . Al naturvidenskab er udviklet gennem eksperimenter. Et eksperiment er i virkeligheden en slags leg med naturen.

senest redigeret: onsdag 13-sep-23 13:39:32