Bookning til julegudstjenester

Her kan du book'e en plads til en af Vestervang Kirkes fire julegudstjenester.

Bemærk

• Kom gerne i god tid, for et par minutter i gudstjenesten forbeholder vi os ret til at udfylde eventuelle ikke fremmødtes pladser med folk uden bookning som måtte vente.
  • Den bookning I laver går vi ud fra kun omfatter mennesker I dagligt har kontakt med, altså jeres "boble". Derfor vil I få anvist pladser umiddelbart ved siden af hinanden, men med afstand til andre bobler.
  • Det er kirken, der anviser hvor I kan sidde i kirke rummet. Dette gør vi for at disponere pladsen så hensigtmæssigt som muligt.
  • Hvis de restriktioner kirken er underlagt ændres vil vi naturligvis tilpasse os og informere så godt som muligt.
  • Husk at vi også har gudstjenester både d. 25., 26. og 27. december kl. 10 hvortil der ikke behøves at book'e plads.

Nuværende status på julegudstjenesterne

72 ledige pladser onsdag d. 23. december kl. 13.30 (prædikant Mette Dansøn)
64 ledige pladser onsdag d. 23. december kl. 16.00 (prædikant Mette Dansøn)
49 ledige pladser torsdag d. 24. december kl. 13.30 (prædikant Troels Bak Stensgaard)
28 ledige pladser torsdag d. 24. december kl. 16.00 (prædikant Søren Kristoffersen)

Bookning af en plads:

Dit navn:

Din email-adresse:

Dit telefonnummer (til eventuel smitteopsporing):

Julegudstjenesten som du ønsker at book'e til:
Onsdag d. 23. december kl. 13.30
Onsdag d. 23. december kl. 16.00
Torsdag d. 24. december kl. 13.30
Torsdag d. 24. december kl. 16.00
Antal personer:

Husk at personerne skal være fra samme husstand eller blandt de få man ser meget jævnligt.

Det med småt

• På denne side indhenter vi følgende oplysninger: NAVN for på dagen at kunne identificere jer sammen med bookningsnummeret, EMAIL for at kunne sende en bekræftelse på bookningen og TLFNUMMER som udelukkende benyttes hvis vi ender i en situation, hvor smitteopsporing skal iværksættes. I denne situation vil telefonnummeret videregives til bekræftede myndigheder, skulle de ønske dette.
  • Alle oplysninger bevares fortroligt og kun de få mennesker med behov herfor vil have adgang til dem.
  • Af hensyn til potentiel smitteopsporing vil alle data først blive slettet 14 dage efter gudstjenestens afholdelse. Herefter vil de blive slettet.
  • Al kommunikation ved bookningen foregår på en sikret forbindelse og kan derfor ikke opsnappes af 3.-part.

senest redigeret: tirsdag 01-dec-20 10:24:39